Платформа цифрової трансформації регіонів України

 Показати меню  Закрити

Що це?

«Вулик» — це програмний комплекс для автоматизації роботи центрів надавання адміністративних послуг.

«Вулик» може надсилати документи заявників до суб’єктів надавання послуг (органів виконавчої влади) в електронному вигляді. Електронна взаємодія значно прискорює та поліпшує якість обслуговування громадян.

Взаємодія з іншими сервісами

«Вулик» взаємодіє з системою обміну даними «Трембіта». Завдяки цьому ЦНАП зможе надавати послуги, для яких потрібні дані з державних реєстрів. Така взаємодія спрощує роботу з відповідними реєстрами, і для отримання деяких послуг людині знадобиться лише один візит до ЦНАПу.

Які завдання розвundefinedязує?

  • Підвищення доступності та якості надавання ЦНАПами послуг.

  • Забезпечення надійного зберігання й захисту інформації.

  • Прискорення роботи адміністраторів ЦНАПів завдяки переходу до роботи з заявками громадян в електронному вигляді та спрощеній взаємодії з державними реєстрами в режимі реального часу.

Вартість під’єднання та користування

Безплатно.

Як приєднатися?

Центр надання адміністративних послуг під’єднується до «Вулика» адміністратором системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).

Основні етапи:

1. Авторизація за допомогою КЕП та заповнення реєстраційної форми: https://register.vulyk.gov.ua/.

 2. Внесення даних до облікової картки про керівників та адміністраторів ЦНАП.

Робота з системою

Можливості undefinedВуликаundefined:

  • Пошук за даними в системі.

  • Створення та зберігання шаблонів пошукових запитів.

  • Налаштування таблиць для зображення результатів пошуку інформації.

  • Звіти за різними пошуковими даними.

  • Збереження шаблонів звітів та результатів пошуку в окремому файлі.

Є окрема платформа для навчання роботи з системою undefinedВуликundefined. Там є відеоматеріали, інструкції та презентації. Експерти проєкту проводять онлайн-семінари та тренінги для користувачів системи.

Щоб почати навчання, треба зареєструватися тут.