Інформаційна система «Вулик»
Що це?
«Вулик» — це програмний комплекс для автоматизації роботи центрів надавання адміністративних послуг.
«Вулик» може надсилати документи заявників до суб’єктів надавання послуг (органів виконавчої влади) в електронному вигляді. Електронна взаємодія значно прискорює та поліпшує якість обслуговування громадян.
Взаємодія з іншими сервісами
«Вулик» взаємодіє з системою обміну даними «Трембіта». Завдяки цьому ЦНАП зможе надавати послуги, для яких потрібні дані з державних реєстрів. Така взаємодія спрощує роботу з відповідними реєстрами, і для отримання деяких послуг людині знадобиться лише один візит до ЦНАПу.
Які завдання розвundefinedязує?
Підвищення доступності та якості надавання ЦНАПами послуг.
Забезпечення надійного зберігання й захисту інформації.
Прискорення роботи адміністраторів ЦНАПів завдяки переходу до роботи з заявками громадян в електронному вигляді та спрощеній взаємодії з державними реєстрами в режимі реального часу.
Вартість під’єднання та користування
Безплатно.
Як приєднатися?
Центр надання адміністративних послуг під’єднується до «Вулика» адміністратором системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ).
Основні етапи:
1. Авторизація за допомогою КЕП та заповнення реєстраційної форми: https://register.vulyk.gov.ua/.
2. Внесення даних до облікової картки про керівників та адміністраторів ЦНАП.
Робота з системою
Можливості undefinedВуликаundefined:
-
Пошук за даними в системі.
-
Створення та зберігання шаблонів пошукових запитів.
-
Налаштування таблиць для зображення результатів пошуку інформації.
-
Звіти за різними пошуковими даними.
-
Збереження шаблонів звітів та результатів пошуку в окремому файлі.
Є окрема платформа для навчання роботи з системою undefinedВуликundefined. Там є відеоматеріали, інструкції та презентації. Експерти проєкту проводять онлайн-семінари та тренінги для користувачів системи.
Щоб почати навчання, треба зареєструватися тут.