Платформа цифрової трансформації регіонів України

 Показати меню  Закрити

Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада»

Що це?

Програмний комплекс для зручного надання адміністративних послуг соціального захисту мешканцям територіальних громад через ЦНАП.

Які завдання виконує?

Для органів місцевого самоврядування:
  • Створення єдиного формату діловодства та оптимізація роботи користувачів.

  • Об’єднання актуальних даних з усіх громад в єдиному інформаційному середовищі.

  • Електронна реєстрація звернень, щоб керівник громади контролював опрацювання заяв та міг шукати звернення за будь-якими ознаками.

Для населення:
  • Отримання соціальної адмінпослуги поряд з місцем проживання.

  • Створення заяв від громадян в електронному вигляді: як для соціальних допомог та компенсаційних виплат, так і для взяття пільговика на облік та призначення йому житлової субсидії.

  • Можливість контролювати стан розгляду заяви після звернення.

Вартість під’єднання та користування

Безплатно.

Як приєднатися?

Під’єднати систему може сільський, селищний чи міський голова за три кроки:

  1. Перевірити відповідність комп’ютера та інтернету мінімальним вимогам системи.
  2. Авторизуватися за допомогою КЕП.
  3. Заповнити електронну заявку й отримати потрібне програмне забезпечення та інструкції з налаштування.

Робота з системою

Докладніше ознайомитися з системою та повним функціоналом можна, прочитавши окрему інструкцію користувача за посиланням.