Вебпортал працює у бета-версії

Новий телеграм-бот Контакт-центру м. Славутич

04 червня 2024, 15:28

Перегляди:

Новий телеграм-бот Контакт-центру м. Славутич

Відтепер мешканці Славутича мають новий телеграм-бот для звернення до Контакт-центру. Мета застосунку — покращити передачу заявок щодо розв’язання міських проблем. 

Завдяки боту громадяни можуть надсилати заявки у вигляді текстових повідомлень або зображень, вказуючи адреси проблемних місць. Також переглядати статус обробки заявок.

Переваги застосунку:

  • доступність 24/7
  • стабільне та одночасне подання заявок, зокрема в пікові періоди. Наприклад, підключення опалення в будинки міста
  • можливість передачі фотозаявки
  • зменшення часу очікування на оперативне реагування міських служб
  • швидке інформування мешканців про міські події, аварійні ситуації, роботу комунальних служб тощо
  • автоматизація однотипних запитів, що дає змогу операторам зосередитися на вирішенні складних питань
  • звіти та відстеження стану заявок у режимі реального часу
  • поліпшення взаємодії між мешканцями та місцевими органами влади

Приєднатися до телеграм-бота можна за посиланням @slav_kcenter_bot

З моменту запуску наприкінці січня через телеграм-бот Контакт-центру передано близько 100 заявок, понад 75% з них виконано. Серед основних проблем, з якими звертаються мешканці: ожеледиця та провали на тротуарах, проблемні дерева, забитий сміттєпровід, проблеми з вуличним освітленням тощо. 

У планах — розширити функціонал, додати нові функції та можливість відстежувати статус заявки користувачами, а також автоматизовану аналітику. 

Крім того, налаштувати підтримку інших мов, посилити захист особистих даних користувачів і створити систему інформування громадян.