Вебпортал працює у бета-версії
Новий телеграм-бот Контакт-центру м. Славутич
Відтепер мешканці Славутича мають новий телеграм-бот для звернення до Контакт-центру. Мета застосунку — покращити передачу заявок щодо розв’язання міських проблем.
Завдяки боту громадяни можуть надсилати заявки у вигляді текстових повідомлень або зображень, вказуючи адреси проблемних місць. Також переглядати статус обробки заявок.
Переваги застосунку:
- доступність 24/7
- стабільне та одночасне подання заявок, зокрема в пікові періоди. Наприклад, підключення опалення в будинки міста
- можливість передачі фотозаявки
- зменшення часу очікування на оперативне реагування міських служб
- швидке інформування мешканців про міські події, аварійні ситуації, роботу комунальних служб тощо
- автоматизація однотипних запитів, що дає змогу операторам зосередитися на вирішенні складних питань
- звіти та відстеження стану заявок у режимі реального часу
- поліпшення взаємодії між мешканцями та місцевими органами влади
Приєднатися до телеграм-бота можна за посиланням @slav_kcenter_bot
З моменту запуску наприкінці січня через телеграм-бот Контакт-центру передано близько 100 заявок, понад 75% з них виконано. Серед основних проблем, з якими звертаються мешканці: ожеледиця та провали на тротуарах, проблемні дерева, забитий сміттєпровід, проблеми з вуличним освітленням тощо.
У планах — розширити функціонал, додати нові функції та можливість відстежувати статус заявки користувачами, а також автоматизовану аналітику.
Крім того, налаштувати підтримку інших мов, посилити захист особистих даних користувачів і створити систему інформування громадян.