Вебпортал працює у бета-версії

Херсонщина відновлює цифрові та адміністративні послуги для місцевих мешканців

13 листопада 2024, 11:47

Перегляди:

Херсонщина відновлює цифрові та адміністративні послуги для місцевих мешканців

Відновлення цифрових та адміністративних послуг у Херсонській області розпочалося після деокупації регіону, який продовжує перебувати в умовах постійних викликів. У межах цього процесу ухвалено Регіональну програму інформатизації, що сприяє впровадженню сучасних цифрових рішень. Також у громадах активно призначають цифрових лідерів, які відповідають за реалізацію змін і забезпечують місцевим мешканцям доступ до необхідних послуг.

«Ми працюємо над тим, щоб кожен мешканець Херсонщини — від міських районів до найвіддаленіших сіл — мав доступ до актуальних послуг і надійного зв’язку. У відновленні регіону важливий кожен етап — від кіберзахисту інформаційних систем до забезпечення роботи мобільних центрів та електронної демократії», — зазначив Михайло Лемак, заступник голови Херсонської ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO).

У регіоні відновлено роботу 17 відділів ЦНАП і релоковано 30 ЦНАПів з тимчасово окупованих територій. Із лютого 2023 року громадяни вже отримали понад 300 000 адмінпослуг. Також на Херсонщині працюють 9 мобільних ЦНАПів, які надають послуги в 119 населених пунктах.

Територіальні громади деокупованої частини Херсонської області отримали 15 електровелосипедів. Завдяки цьому організовано понад 700 виїзних прийомів у віддалених населених пунктах і надано понад 7 500 адмінпослуг. Такі рішення забезпечують доступність послуг для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення.

Також на Херсонщині відновлено 347 базових станцій мобільних операторів та у 85 населених пунктах області відновлено дротовий інтернет. 

Крім того, у регіоні реалізується низка цифрових проєктів, серед яких: 

  • 13 територіальних громад під’єднали інструменти електронної демократії на порталі «Єдина платформа місцевої електронної демократії» (e-DEM)
  • 44 громади під’єднали чатбот СВОЇ та 15 громад запровадили окремі сайти ЦНАП громад на платформі СВОЇ із вбудованим сервісом попереднього запису до електронної черги для отримання послуг у ЦНАПах та замовлення послуги «Мобільна валіза»
  • у 17 ЦНАПах запроваджено «Адмінсервіс “Ветеран”» за принципом єдиного вікна, у межах якого надано 281 послугу.