Вебпортал працює у бета-версії

Напрям

Комфорт жителів

Дата впровадження

01 січня 2025

Строк реалізації

1 р.

Кількість користувачів

2500

Про що проєкт?

Проєкт спрямований на модернізацію та спрощення процесу подання та обробки звернень громадян до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій усіх форм власності. Основна мета — забезпечити швидкий, зручний та прозорий канал комунікації, який дозволить громадянам подавати запити, скарги, пропозиції та заяви в електронному вигляді, а установам — оперативно їх опрацьовувати. Проєкт вирішує проблему довгого очікування відповіді, бюрократичних перешкод, незручності подачі паперових звернень та недостатньої прозорості їх розгляду. Він орієнтований на всіх громадян, які бажають звернутися до публічних чи приватних установ, а також на працівників цих установ, відповідальних за розгляд звернень.